درسی بلاگ

وبلاگ درس پژوهی،اقدام پژوهی،گزارش تخصصی،تحقیقات معلمان،طرح جابر،طرح درس ،نمونه سوال معلمان فقط در وبلاگ درسی

درسی بلاگ

وبلاگ درس پژوهی،اقدام پژوهی،گزارش تخصصی،تحقیقات معلمان،طرح جابر،طرح درس ،نمونه سوال معلمان فقط در وبلاگ درسی

وبلاگ درس پژوهی،اقدام پژوهی،گزارش تخصصی،تحقیقات معلمان،طرح جابر،طرح درس ،نمونه سوال معلمان فقط در وبلاگ درسی

  • ۰
  • ۰

گزارش کارورزی 4 (درس پژوهی)

فرمت فایل : word

تعداد صفحات فایل : 37 صفحه

مختصری از شرح

مقدمه.................................................................................................6
فصل اول: فرایند درس پژوهی...................................................................7
بخش اول: تعیین هدف............................................................................8
بخش دوم: طراحی واحد یادگیری..............................................................9
1-طراحی نقشه ذهنی...........................................................................9
2-استخراج ایده کلیدی..........................................................................11
3-شایستگی های مورد انتظار................................................................11
4-طراحی ملاک های شایستگی و سطوح هریک ازآن ها.............................11
5-تعیین تکلیف عملکردی.......................................................................14
6-طرح پرسش های اساسی.................................................................16
7- طراحی تکلیف یاگیری.......................................................................16
بخش سوم: اجرای واحد یادگیری............................................................19
1-تولید مواد آموزشی مورد نیاز برای اجرا..................................................19
2-هدایت فرایند یادگیری........................................................................19
بخش چهارم: ارزیابی از شایستگی های کسب شده توسط دانش آموزان......20
بخش پنجم: تامل و باز نگری..................................................................20
فصل دوم: روایت من از کارورزی4............................................................21
بخش اول: روایت فرایند درس پژوهی......................................................22
بخش دوم: کد گذاری..........................................................................26
بخش سوم: تحلیل و تفسیر پایانی.........................................................30
منابع................................................................................................31
درس پژوهی رویکرد نوین در نظام آموزشی مدارس بسیاری از کشورهاست. امروزه در چین، انگلستان، ژاپن، آمریکا و آفریقای جنوبی از این فرایند برای غنی سازی فرایند یادگیری بهره برداری می کنند و برای تحول در آموزش و پرورش ،اصلاحات آموزشی را در گرو توانمند سازی معلم و غنی سازی فرایند یاد دهی- یادگیری می دانند و بر اجرای آن در مدارس متمرکز شده اند و برخی مانند ژاپن و آمریکا از اجرای آن در مدارس بسیار رضایت دارند(محمدی، 1394).


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی