درسی بلاگ

وبلاگ درس پژوهی،اقدام پژوهی،گزارش تخصصی،تحقیقات معلمان،طرح جابر،طرح درس ،نمونه سوال معلمان فقط در وبلاگ درسی

درسی بلاگ

وبلاگ درس پژوهی،اقدام پژوهی،گزارش تخصصی،تحقیقات معلمان،طرح جابر،طرح درس ،نمونه سوال معلمان فقط در وبلاگ درسی

وبلاگ درس پژوهی،اقدام پژوهی،گزارش تخصصی،تحقیقات معلمان،طرح جابر،طرح درس ،نمونه سوال معلمان فقط در وبلاگ درسی

۳۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پیشنهاد ارزشیابی مشاوره

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

  تعداد صفحات: 17    

معرفی نمونه پیشنهادات کاربردی امتیاز آور مشاوران مدارس :

سه پیشنهاد برای فرم ارزشیابی مشاوران مدارس -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه مشاوران مدارس که هر پیشنهاد 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود - بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت کل 3 پیشنهاد 4000- تعداد صفحات کل پیشنهادات 17 صفحه و موضوع آن در زیر آمده است :

ردیف

نام پیشنهاد ارزشیابی

تعداد صفحات

فرمت

1

پیشنهادی ارزشیابی کاهش افت تحصیلی ویژه ی مشاوران مدارس

-

ورد قابل ویرایش

2

پیشنهادارزشیابی برای پاسخ به دانش آموزان معترض

-

ورد قابل ویرایش

3

پیشنهادات ارزشیابی چگونگی ارتباط با دانش آموزان

-

ورد قابل ویرایش

4

تعداد کل صفحات

18





جهت دانلود کلیک کنید
  • درسی بلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود طرح جابر با موضوع اتشفشان

قسمتی از تعریف فایل

دانلود نمونه طرح جابربن حیان علوم همه پایه های ابتدایی بنام  آتشفشان

 

طرح جابر اتشفشان شامل:

  • پوستر های طرح جابربن حیان آتشفشان جهت چسباندن بر روی ماکت
  • تابلوی نمایش طرح جابربن حیان  آتشفشان جهت چسباندن بر روی ماکت
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان آتشفشان جهت چسباندن بر روی ماکت
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه ارسالی آموزش و پرورش در مورد طرح جابر

قسمتی ازین مجموعه

آتشفشان روزنه‌ای در سطح زمین است که سنگ‌های گداخته، خاکستر و گازهای درون زمین از آن به بیرون فوران می‌کنند.فعالیت آتشفشانی با برون‌افکنی صخره‌ها، با گذشت زمان باعث پیدایش کوه‌های آتشفشانی بر سطح زمین می‌شود.آتشفشان‌ها معمولاً در نقاطی یافت می‌شوند که ورقه‌های زمین‌ساخت، همگرایی یا واگرایی دارند.

آتشفشان یک ساختمان زمین شناسی است که به وسیله آن مواد آتشفشانی (به صورت مذاب ، گاز ، قطعات جامد یاهر ۳)از درون زمین به سطح آن راه می یابند. انباشتگی این مواد در محل خروج، برجستگی هایی به نام کوه آتشفشان ایجاد می نماید.

اطلاعات اضافی درباره طرح جابربن حیان:

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.

طرح جابربن حیان چیست؟

انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات ، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.

انواع طرح جاربن حیان:

  •  جمع آوری همراه با طبقه بندی « مناسب پایه های اول ؛ دوم و سوم »: جمع آوری مجموعه ای از اقلام مشابه که بتوان آن ها را براساس تفاوت های ظاهری طبقه بندی کرد .مانند انواع برگ ها یا انواع پرها و…
  •  نمایش: استفاده از اشیا برای نشان دادن چرایی و چگونگی عملکرد آن ها در واقع در این پروژه ما می خواهیم یک اصل علمی را به نمایش بگذاریم ( مثلا میدان مغناطیسی آهن ربا )
  •  مدل: ساخت اشیا برای نشان دادن چگونگی شکل و ساختمان آن ها
  •  تحقیق: ارائه جزئیات کامل تری درباره ی موضوع و بررسی جوانب مهم آن موضوع.
  • آزمایش « مناسب پایه های چهارم و پنجم و ششم »: سوالی مطرح می شود که دانش آموز جواب آن را نمی داند و باید برای رسیدن به جواب آن مراحل روش علمی را طی کند.

آتشفشان روزنه‌ای در سطح زمین است که سنگ‌های گداخته، خاکستر و گازهای درون زمین از آن به بیرون فوران می‌کنند.فعالیت آتشفشانی با برون‌افکنی صخره‌ها، با گذشت زمان باعث پیدایش کوه‌های آتشفشانی بر سطح زمین می‌شود.آتشفشان‌ها معمولاً در نقاطی یافت می‌شوند که ورقه‌های زمین‌ساخت، همگرایی یا واگرایی دارند.

آتشفشان یک ساختمان زمین شناسی است که به وسیله آن مواد آتشفشانی (به صورت مذاب ، گاز ، قطعات جامد یاهر ۳)از درون زمین به سطح آن راه می یابند. انباشتگی این مواد در محل خروج، برجستگی هایی به نام کوه آتشفشان ایجاد می نماید.

آتشفشان یکی از پدیده های طبیعی و دائمی زمین شناسی است که در طول تاریخ زمین شناسی نسبتا بدون تغییر باقی مانده و در ایجاد، تحول و تکامل پوسته و گوشته زمین نقش اساسی داشته و دارد.

تولید مواد آتش فشانی و پدیده های مؤثر در ایجاد آتشفشان از دوره پرکامبرین تا عهد حاضر تغییر چندانی نداشته است و آنچه در این راستا تغییر کرده است، نوع دانسته ها، چگونگی اندیشیدن و نحوه بهره گیری از آنهاست.آتشفشانها پدیده های جهانی هستند و در سایر کرات منظومه شمسی به ویژه سیارات مشابه زمین یک پدیده عادی محسوب می شود و آتشفشان بی شک در کیهان نیز رخ می دهد.

 



جهت دانلود کلیک کنید

برچسب:

 انواع طرح های جابر بن حیان،برترین طرح های جابر بن حیان،بهترین طرح های جابر ابن حیان،تابلوی طرح جابرتابلوی نمایش طرح جابر بن حیان،تزیین طرح جابر،تصاویر طرح جابر،ثبت نام طرح جابر بن حیان،چگونه طرح جابر را انجام دهیم،راهنمای طرح جابر ابن حیان،روزنامه طرح جابر،روش طرح جابر،زمان طرح جابر،طراحی و ساخت طرح جابر،طرح،طرح جابر علوم اول،طرح جابرطرح جابر آموزش وپرورش،طرح جابر ابن جیان،طرح جابر ابن حیان اول،طرح جابر دبستان،طرح جابر ابن حیان در مدارس،طرح جابر استان،طرح جابر اول،طرح جابر اول ابتدایی،طرح جابر اول دبستان،طرح جابر بن حیان ابتدایی،طرح جابر بن حیان اول ابتدایی؛طرح جابر بن حیان در مدارس ابتدایی،طرح جابر بن حیان ،موضوعات پیشنهادی،طرح جابر پایه اول،طرح جابر پایه ی اول،طرح جابر تحقیق زمینه ای،طرح جابر جدید،طرح جابر حیان،طرح جابر حیان کلاس اول،طرح جابر دبستان؛طرح جابر در آموزش و پرورش،طرح جابر در استان،طرح جابر در مدارس ابتدایی،طرح جابر سال ،طرح جابر سال اول،طرح جابر علمی،طرح جابر علوم،طرح جابر علوم اول ابتدایی،طرح جابر کلاس اول ابتدایی،طرح جابر کلاس اول دبستان،طرح جابر مدرسه،طرح جابر، مدل،طرح جابر ،موضوع طرح جابر، نمونه طرح جابر ویژه ابتدایی،طرح جابربن حیان،طرح جلد جابر،طرح های جابر ابن حیان،طرح های جابر کلاس اول،طرزنوشتن طرح جابر،عکس طرح جابر،عکس طرح جابر حیان،عکسهای طرح جابر،فرضیه طرح جابر،فرم طرح جابر،فرمت طرح جابر،فونت طرح جابر،فیلم طرح جابر بن حیان،قوانین طرح جابر،قوانین طرح جابر ابن حیان،نگزارش طرح جابر بن حیان،موضوع طرح جابر اول،موضوع طرح جابر کلاس اول،موضوعات طرح جابر کلاس دوم،نمونه طرح جابر اول ابتدایی،نمونه طرح جابر بن حیان،نمونه طرح جابر بن حیان اول ابتدایی،نمونه طرح جابر بن حیان کلاس اول،نمونه طرح جابر پایه اول

  • درسی بلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی چگونگی نهادینه کردن فرهنگ نظم در دانش آموزان

تعداد صفحات 27صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

همه مدیران و معلمان دوست دارند که مدرسه ای منظم، مرتب، آرام و همراه با ادب و احترام داشته باشند، اما، متأسفانه به علت نداشتن نگرش ها و بکار نگرفتن روش های مناسب، آن گونه که باید موفق نیستند. دلیل اصلی آن این است که نگرش آن ها، شاید یک نگرش تربیتی و مبتنی بر رفتار شناسی نبوده و بدون درک علت می خواهند ظاهر رفتار افراد را اصلاح کنند. نگرش قدیمی مبصر مآبانه و انضباط مدار که از دانش آموزان می خواست موی سر و ناخن ها خود را کوتاه کنند، در یک صف راه بروند و با روش های متحدالشکلی و بدون چون و چرا عمل کنند، در آموزش و پرورش فعلی جهان کاربرد موفقیت آمیزی ندارند. اکنون مجموعه ی درک و اطلاعات دانش آموزان با مجموعه ی درک و اطلاعات دانش آموزان پنجاه سال قبل قابل مقایسه نیست و ما به عنوان مدیر یا معلم نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم.

آموزش و پرورش جدید صحنه ای از یادگیری های متقابل از همه رسانه ها، افراد و تأثیرات فرهنگی همه جوامع است. خیلی از دانش آموزان از کوچک ترین وقایع جهان و محیط قبل از معلمان و مدیران خود آگاه می شوند و انتظارات خاصی از آن ها دارند. در چنین شرایطی، تغییر و اصلاح رفتار تابع درک عمیق علل رفتار است. به همین دلیل برای برقراری انضباط و اصلاح رفتار باید معلمان و مدیران اصول رفتار شناسی و برقراری انضباط را درک و نگرش های درست و عالمانه ای نسبت به آن داشته باشند تا در کارهای پرورشی خود موفق باشند.


جهت دانلود کلیک کنید

  • درسی بلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی روش های نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در دانش آموزان 

تعداد صفحات 21صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده:

از جمله عوامل بسیار مهم در شناخت مشکلات جامعه و یافتن راه حل برای آنها ، امر پژوهش و تحقیق است. پژوهش از دو بعد دارای اهمیت است؛ نخست اینکه چاره گشای مشکلات فردی و اجتماعی است و دیگر اینکه با افزایش دانسته های انسان به او کمک می کند تا با انتقال یافته های خود به دیگران در حل مشکلات جامعه کمک مضاعف کند. اما نکته مهم این است که خود پژوهش نیز نیازمند آموزش است چرا که پژوهش در حقیقت یک فن است و روش های مختلفی دارد که یادگیری و به کار بستن آنها جز با آموزش میسر نیست. اما متأسفانه هنوز فرهنگ پژوهش در کشور ما نهادینه نشده و باور راستین برای پژوهش در بخش های گوناگون آموزشی و فرهنگی تقویت نگشته است که بتوان از آن در جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده نمود. اعتقاد به اینکه پژوهش می تواند بسیاری از مسائل را حل کند یا آنها را کاهش دهد در میان مسئولان چندان قوی نیست و هنوز بسیاری از دست اندر کاران طعم شیرین استفاده از نتایج تحقیق را نچشیده اند. امر پژوهش باید با قدرت، قوت، جدیت و گستردگی بیشتری در نظام آموزشی کشور ( از پیش دبستان تا تحصیلات تکمیلی و آکادمیک وحتی در حوزه های علمیه ) توسعه و دنبال شود تا دانش آموزان به پژوهش و پژوهش گری علاقه مند شده و آینده تحقیقاتی کشور را به نحو مطلوب محقق نمایند. تحقق این هدف در شرایط فعلی منوط به نهادینه شدن فرهنگ پژوهشی در بین جوانان، طلاب و دانشجویان آینده ساز جامعه و به کارگیری دانش های پژوهش - محور و فناوری های نوین توسط آنهاست. این مقاله ضمن ارائه راهکارهای نو ، پیشنهاد می کند با تغییر اساسی در ساختار نظام آموزشی و به کارگیری رویکرد پژوهش - محور در برنامه های درسیدانش آموزان،دانشجویان، طلاب؛ می توانند نقش تعیین کننده ای در اشاعه تفکر پژوهشی و پژوهشگری داشته و بدین ترتیب نیروی انسانی مورد نیاز آینده


جهت دانلود کلیک کنید

  • درسی بلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی حل مشکل کم رویی یکی از دانش آموزان با روش های مناسب

تعداد صفحات 20صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

بسیاری از دانش آموزانی که در مقایسه با هم کلاسی هایشان، در کلاس غیرفعال اند، از نظر آموزشی و اجتماعی از رفتار مناسبی برخوردارند، اما نسبت به دیگر دانش آموزان آرام تر بوده ، از انجام کار با دیگران سرباز می زنند. بعضی از این دانش آموزان به درجات مختلف ، با مشکل خجالتی یا گوشه گیر بودن مواجه اند و عده کمی از آن ها ممکن است به سمت اسکیزوفرنی سوق پیدا کنند. این مقاله حد واسط این دو گروه از دانش آموزان را مد نظر قرار داده است، دانش آموزانی که عموما به عنوان بچه های کمرو (فاقد اعتماد به نفس و نگران از نظر اجتماعی ) یا گوشه گیر (کسانی که حاضر جواب نیستند، تمایلی به برقراری ارتباط ندارند و خیالباف اند) شناخته می شوند. همان طور که می دانیم هر جا که انتظارات اجتماعی جدید و مبهم باشند، درجاتی از خجالت کشیدن ، طبیعی است اما خجالتی بودن وقتی تبدیل به یک مشکل می شود که  صرفا وابسته به موقعیت نبوده، بلکه اختیاری باشد، تا جایی که به فرد برچسب خجالتی زده شود. به ویژه در موقعیتی که فرد این برچسب را پذیرفته ، آن را درونی کند، ممکن است الگوی جامعی از خجالتی بودن در او ایجاد شود و علائم دیگری مثل : عدم اعتماد به نفس در ورود به موقعیت اجتماعی و ناراحتی و سرباز زدن از ظاهر شدن در حضور دیگران ، در وی ظاهر گردد.امسال من هم در کلاس     خودم در آموزشگاه  با نمونه ای از این دانش آموزان کمرو و خجالتی روبرو شدم.


جهت دانلود کلیک کنید

  • درسی بلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان متوسطه اول به درس ریاضی با راهکارهای مناسب

تعداد صفحات 24صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده

درس ریاضی بدون شک یکی از مهم ترین درس هایی است که دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی به دانستن و درک آن احتیاج دارند. بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس دبیر،تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و اضطراب می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند. در حالی که امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه دبیران نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است ومهم تر از همه اینها ایجاد انگیزه است و بهترین انگیزه که مخصوصا در یادگیری و علاقه به ریاضی نقش عمومی ایفا می کند بیان ریشه های تاریخی و بیان تارخ ریاضیات در پیشرفت ریاضی میباشد.به طور خلاصه می توان گفت که مفاهیم ریاضی، یکی از اثربخش ترین و کارآمد ترین مواد درسی میباشد. به طوری که ریاضیات یکی از عالی ترین تراوشهای اندیشه ی آدمی است که منعکس کننده-ی اراده-ی انسان و نشان دهنده-ی سیر عقل و برهان و هم-چنین بیان کننده-ی میزان علاقه-ی بشر به کمال و زیبایی است. نقش بنیادی علم ریاضی در پیشبرد سایر علوم و فنون نیز مورد پذیرش همگان است، به طوری که نرسیدن به هدفهای آموزشی در زمینه-ی ریاضی موجب ضعف ، ناتوانی و دست نیافتن به اهداف مربوط به پیشرفت علوم و فنون دیگر خواهد بود اینجانب....... در این پژوهش راهکارهای چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان دوره متوسطه ا.ول را به درس ریاضی مورد بررسی قرار داده ام. امید است پژوهش مذکور بتواند در جهت پیشبرد اهداف آموزشی مورد قبول واقع شود.


جهت دانلود کلیک کنید

  • درسی بلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی حل مشکل روان خوانی دانش آموز دیرآموز با روش های مناسب

تعداد صفحات 25صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده:

با توجه به ویژگی های دانش آموزان دیرآموز متخصصان تعلیم و تربیت عادی و استثنایی عموما بر این باورند که چون این قبیل دانش آموزان از نظر رشد ذهنی تفاوت کمی با دانش آموزان عادی دارند بهتر است در مدارس عادی و همراه سایر همسالان خود تحصیل کنند. در آموزش کودکان دیرآموز همواره باید سه اصل درگیری والدین ،آموزش فردی شده، و ارزیابی مستمر را مد نظر داشت. این کودکان هر چند که ممکن است در مهارتهای تحصیلی مانند خواندن و ریاضیات در کلاس درس با مشکلاتی مواجه باشند ولی در بکارگیری این مهارتها در موقعیتهای عملی و اجتماعی با موفقیت بیشتری عمل می کنند لذا مسایل آموزشی باید در سطح بکار بسته و عینی برای دانش آموزان تدریس شود.

اینجانب …………… آموزگار………… آموزشگاه   …………… می باشم پژوهش حاضر به منظور تقویت مهارت های خواندن در دانش آموزان پایه اول این آموزشگاه مخصوصا دانش آموز دیر آموزم به نام امیر انجام شد .بررسی اولیه نشان داد این دانش آموز در روان خوانی ضعیف است. پس از انجام

مطالعات کتابخا نه ای و اجرای پرسش نامه های مربوط علل ضعف دانش آموزان در روان خوانی به دوگروه طبقه بندی شد. الف:عوامل مربوط به توانایی های دانش آموزان ب:عوامل مربوط به انگیزش. جهت حل مشکل موجود دو روش به اجرا در آمد . -1 استفاده از بازی کارت های حافظه آموزشی زودآموز -2 تهیه تابلو ارزشیابی توصیفی . نتایج پیشرفت خوبی را نشان داد و نمره روانخوانی این دانش آموز افزایش یافت. مدیر مدرسه نیز در ا رزشیابی که از دانش آموزان به عمل آورد رشد مهرت های خواندن را مطلوب تشخیص داد. در پایان بر نقش استفاده از بازی های آموزشی و به کار گیری روش های نوین در بالا بردن انگیزش دانش آموزان مانند تابلوی ارزشیابی توصیفی تاکید شد.


جهت دانلود کلیک کنید

  • درسی بلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی راه حل های بهبود مشکلات اخلاقی و رفتاری یکی از دانش اموزان

تعداد صفحات 20صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

چکیده:

این پژوهش با هدف حل مشکل اخلاقی ورفتاری دانش آموز زهرا انجام گردیده است که دانش آموز دارای اختلالات رفتاری از قبیل شلوغی درکلاس درس وحیاط مدرسه و.... ، مسخره کردن دیگران، اذیت کردن دیگر دانش آموزان ،حسادت ، بی حوصلگی ، لجبازی ، تنبلی ، سردرد مزمن بود. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سوالات زیر برای رفع مشکل دانش آموز در ذهن من ایجاد گردید:- 1 آیا بیماری سردرد ، موجب اختلال رفتاری او شده است ؟-2آ یا بیماری سردرد ، ناشی از فشارهای روانی است ؟-3 آیا تربیت غلط ، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است ؟-4 آیا به خاطر روابط غلط با ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟-5 آیا دچار کمبود محبت شده است؟-6 آیا با رفتارهای خویش می خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟-7 چه راه حل هایی برای مشکل وجود دارد؟روش استفاده در این پژوهش مدل جدول تناقضات می باشد. برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود دارد ؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر می رسد که ما مجبور باشیم از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نمایم . در این پژوهش روشهای مشاهده ، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتخاب نمودم. برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه و احساس مسئولیت فرد نسبت به گروه ایجاد می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین زهرا خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد . به نظر می رسد یکی از علتهای اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند تا کودک باور کند که واقعا دارای ویژگی های مثبت است .برای کاهش ضعف تحصیلی ، از بین بردن مشکلات عاطفی توسط والدین ودبیر مربوطه ، ایجاد انگیزه ، تقویت ویژگی های مثبت ، شکوفایی اعتمادبه نفس نوجوان ، توجه لازم به نوجوان ، تغییر نگرش نوجوان نسبت به خود از جمله عواملی هستندکه می توانند ضعف تحصیلی دانش آموزرا کاهش دهند.ارائه راهکارها: -1 محبت به موقع و متناسب به فرزندان ودانش آموزان ، موجب کاهش اختلالات رفتاری می شود.-2 توجه به موقع، محبت ، تقویت نکات مثبت ، پرورش اعتماد به نفس ، موجب نگرش مثبت فرد نسبت به خود و دیگران می شود.-3 ایجاد انگیزه و ایجاد نگرش مثبت فرد نسبت به خود ودبیر و دیگران موجب بهبود وضعیت تحصیلی و رفتاری فرد می شود. -4 بین فرزندان نباید تبعیض قائل شد . -5 بهتر است برای شناسایی و رفع مشکل از راهنمایی های صاحب نظران وروان شناسان ومشاوران تحصیلی استفاده گردد .به طور کلی می توان نتیجه گرفت که می توان با تدابیرعلمی وموثربسیاری ازمشکلات رفتاری دانش آموزان راحل نمود.


جهت دانلود کلیک کنید

  • درسی بلاگ
  • ۰
  • ۰


تعداد صفحات: 41 کد محصول :7852 حجم فایل:90,23 KB نوع فایل :rar 


معرفی نمونه پیشنهادات کاربردی امتیاز آور معلمان کار و فناوری :

سه پیشنهاد برای فرم ارزشیابی معلمان حرف و فن -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کار و فناوری که هر پیشنهاد 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود - بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت کل 3 پیشنهاد فقط 4900 تومان - تعداد صفحات کل پیشنهادات ۴۱ صفحه و موضوع آن در زیر آمده است :

ردیف

نام پیشنهاد ارزشیابی

تعداد صفحات

فرمت

1

پیشنهادی ارزشیابی برطرف کردن مشکلات درس حرفه وفن

-

ورد قابل ویرایش

2

پیشنهاد ارزشیابی درس کارو فناوری در قالب روش های تدریس خلاق

-

ورد قابل ویرایش

3

پیشنهادات ارزشیابی افزایش یادگیری درس کار و فناوری با IT

-

ورد قابل ویرایش

4

تعداد کل صفحات

41


لینک دانلود مستقیم فایل


لینک دانلود مستقیم فایل



برچسب:


,پیشنهاد ارزشیابی معلمان,پیشنهاد ارزشیابی معلمان ابتدایی,پیشنهاد ارزشیابی معلمان رایگان,پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان,نمونه پیشنهاد ارزشیابی معلمان,نمونه پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان,پیشنهاد ارزشیابی دبیران,پیشنهادات ارزشیابی توصیفی,پیشنهادات برای ارزشیابی توصیفی,پیشنهاداتی برای ارزشیابی توصیفی,پیشنهادات ارزشیابی,پیشنهادات ارزشیابی معلمان,پیشنهاد برای ارزشیابی توصیفی,پیشنهاد برای بهبود ارزشیابی توصیفی,پیشنهاد برای ارزشیابی مدرسه,پیشنهاد برای ارزشیابی دبیران,پیشنهاد برای ارزشیابی معلم,پیشنهاد برای ارزشیابی فرهنگیان,پیشنهاد برای ارزشیابی مدیران,پیشنهاد برای ارزشیابی دانلود پیشنهاد ارزشیابی معلمان,نمونه پیشنهاد ارزشیابی معلم,نمونه پیشنهادات ارزنده معلم,نمونه پیشنهادات کوتاه ارزشیابی معلمان,پیشنهاد ارزشیابی معلمان,ارائه پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان,نمونه فرم پیشنهادات معلمان,پیشنهاد برای مدرسه ابتدایی,ارائه پیشنهاد در سطح آموزشگاه,پیشنهاد برای بهبود در سطح مدرسه,نمونه پیشنهادات معلمان ابتدایی,پیشنهادات آموزشی ابتدایی,پیشنهاد مدیر مدرسه,پیشنهاد معاون مدرسه,چند پیشنهاد آموزشی,فرم ارائه پیشنهاد معلمان,نمونه پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان,دانلود نمونه پیشنهاد ارزشیابی,دانلود پیشنهادات ارزشیابی, پیشنهاد برای ارزشیابی,پیشنهادات ارزشیابی فرهنگیان,دانلود پیشنهادات فرم ارزشیابی دبیرانگ,دانلود پیشنهادت فرم ارزشیابی آموزگاران,نمونه پیشنهادات معلمان,چند پیشنهاد خوب برای مدرسه پیشنهادات آموزشی ابتدایی,نمونه پیشنهادات برای فرهنگیان,دانلود پیشنهادات برای معلمان,پیشنهادات برای امتیاز ارزشیابی,یشنهادات آموزگار ابتدایی,پیشنهادات دبیر,پیشنهادات هنر آموز,پیشنهادات برای امتیاز سالانه آموزگار,نمونه پیشنهادات آموزگار ابتدایی,دانلود پیشنهادات آموزشی معلمان,نمونه پیشنهادات فرهنگیان,نمونه پیشنهادات معلمان ابتدایی,پیشنهادات آموزشی ابتدایی,پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان,نمونه پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان,دانلود پیشنهاد ارزشیابی, دانلود پیشنهاد خوب برای ارزشیابی, نمونه پیشنهاد ارشیابی, نمونه پیشنهاد خوب برای ارزشیابی, نمونه پیشنهادات ارزشمند معلم, پیشنهاد ارزشیابی, پیشنهاد پایع ششم, پیشنهاد پایه اول تا ششم, پیشنهاد پایه دوم, پیشنهاد پایه سوم, پیشنهاد پایه چهارم دانلود پیشنهاد ارزشیابی مدیر مدرسه, دانلود پیشنهاد ارزشیابی مدیران, دانلود پیشنهاد


  • درسی بلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود پیشنهاد ارزشیابی کارو فناوری

,

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات هر کدام 7 صفحه

موضوعات فایل

معرفی نمونه پیشنهادات کاربردی امتیاز آور معلمان کار و فناوری :

سه پیشنهاد برای فرم ارزشیابی معلمان حرف و فن -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کار و فناوری که هر پیشنهاد 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود - بصورت ورد و قابل ویرایش

« پیشنهاد ارزشیابی درس کارو فناوری در قالب روش های تدریس خلاق»

« پیشنهاد ارزشیابی علل عدم توجه دانش آموزان به فعالیت های کارگاهی در مدارس»

«پیشنهاد ارزشیابی اهمیت درس کار و فناوری در زندگی»

« پیشنهادها و راهکارهایی برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان به درس کار و فناوری »

جهت دانلود کلیک کنید

  • درسی بلاگ